středa 12. prosince 2012

you can't make people love you

eehhh.
totálně nemocná, ale tak nevadí.
na školu prostě NEMÁM NÁLADU
dívat se tam na hnusný piče včetně jeho? ne, díky.
akorát mi chybí K. ♥


on se na mě ani nepodívá! nakecal o mě a K. kecy. (:D)
ale to že mě podvedl, je piča a ještě tvrdil že mě miluje je vedlejší
hnusák hnusnej! už nikdy víc.
bavit se s ním je možná ok, ale ponižujete se. lituju všech holek co s ním kdy ještě budou nebo s něma bude něco mít. chápu, no nezamilujte si ho, ale pak je tu ten fakt, že je trapnej, debil a chová se jak malý dítě. a to jsem o dva roky mladší.
asi týden to bylo úžasný <3333333
fakt, byla jsem nejšťastnější na světě. sice měla pochybnosti a tak, ale co už, to je jedno.
ničeho nelituju.

KISS SLOWLY,
PLAY HARD.
FORGIVE QUICKLY,
TAKE CHANCES,
GIVE EVERYTHNIG
AND HAVE
NO REGRETS
- životní motto

ale on je hoven. fakt lituju toho, kdo se do něj ještě kdy zamiluje.
-_______________________________________________________-

nebudu si kazit článeček někým hnusným.
ale vlastně je to jediný o čem se chci bavit.

NO ANY OTHER DREAM,
DAY, FEELINGS, TIME,
WASTED ON YOU!
NO MORE!

ale jak říkám, nelituju. ničeho. ani že jsme spolu byli, ani že se rozešli (prakticky já s ním). akorát jsme toho moc nestihli... ne že bych to ještě chtěla.
on teď má prostě svoje zkurvysynský pudy co vždycky měl. a já? už jsem se vzpamatovala a teď si taky můžu užívat svoje kurevskosti, akorát ne v takové míře jako on. mám spoustu času, tenhle rok se bud připravovat a sbírat zkušenosti a v 15ti největší párty hard. chci aby tyhle roky byly vyjímečný a nezapomenutelný, cause YOU ARE ONLY YOUNG ONCE.
asi nikdy nezapomenu, takový city jsem chovala...
ale už je to pryč. on je chová jak piča, je to piča. hnusná, vymrdaná.
nejsou na to slova.
lituju všech co se s ním baví a skočí mu na ty jeho .. hry, kecy nebo jak to pojmenovat. nemyslím to jakože vám lže nebo tak, ale jak se prostě chová. na efbíčku největší trapas!

...
začínám si asi fakt vážit dvou/třech dalších lidí ze třídy (krom K. ♥)
protože jsou hodní na mě a hnusní na něj :D hhahhhhahha.

a teď tu opíšu pár pravd z víhártit, ty obrázky mám vytisklý a připravený dát na moji suprčupr stěnu <1873876815

TAKE A RISK

COME TO THE DARK SIDE.
we have cookies.

THE SHIT YOU HEAR.. ABOUT ME MIGHT BE TRUE BUT THEN AGAIN, IT COULD BE AS FAKE AS THE BITCH WHO TOLD YOU

DON'T WORRY ABOUT WHAT PEOPLE THINK, THE DON'T DO IT VERY OFTEN.

LIVE FAST
and
DIE YOUNG PRETTY

WILD HEARTS CAN'T BE BROKEN

FOREVER

♥ ♥ ♥ 50 SHADES OF GREY ♥ ♥ ♥

ZOMBIES EAT BRAINS, YOU'RE SAFE.

WHAT IF... ALL YOUR DREAMS CAME TRUE

I'M NOT ADELE
I DON'T WISH "NOTHING BUT THE BEST" FOR YOU
DIE BITCH

CHEATING IS A CHOICE, NOT A MISTAKE.

IF KARMA DOESN'T HIT YOU, I FUCKING WILL.

STUPID, DELUSIONAL, EXASPERATING LITTLE CHILDREN
- Damon

"IT'S TIME TO MOVE ON, MY DEAR."

WE ACCEPT
THE LOVE
WE THINK
WE DESERVE

IT'S HARD TO FORGET
SOMEONE WHO 
GAVE YOU
SO MUCH
TO REMEMBER

tak se to trochu prodloužilo, ale nevadí. všechno největší pravda.
jak vidíte tak mě ty barvy a všechno přestaly bavit :D
páo.

Žádné komentáře:

Okomentovat