sobota 15. prosince 2012

love, honey. love.

hahahh tak zase píšu páč jsem trochu zmatená.
ale ještě předtím... čte to tu na můj vkus moc lidí :D
na to, že to má být jen pro mě a řekla jsem o tom třem lidem, vážně moc :D :D
ale tak nevadí.

on a vůbec všeci mě nepřestane překvapovat. víc k tomu neřeknu.)
vlastně mě nepřekvapuje, mě už nic nepřekvapuje. jenom někdy udivuje.

ale už jsem 100 let za tím vším, rozhodně se netopím v depresích ani nic takovýho, právě naopak))) 
freedom, space and little bit of whiskey.
and soon my best friend ^^
ani nevíš jak moc se už se těším, my darling, my sister <333

fauiasfhjvasl. nemůžu se tak dočkat na VÁNOCE! ♥
už jenom týden! lovely.
jasně, dostanu buďto jen prachy nebo novej mobil a budu vystavena určitým nepříjemnostem, ale stejně se těším na dárečky jak nikdy :D :3333


goodbye my lover
goodbye my friend
you have been the one
you have been the one for me
^^ totál závislost na téhle písničce. dokonalost.

teď to vypadá že jsem se nepřenesla :DDD ale tak fuck it.

taky se těším až půjdu do školy dát a dostat dárečky :'D :3
většinu těch lidí nemusím, ale tohle mě baví :D :'3
takovej cirkus kolem toho každej rok :D

hej tak ale proč ne.
proč nepotkat svýho bejvalýho s nejlepší kámoškou. bejvalou.
proč nechodit s bejvalým do třídy.
proč nechodit s bejvalým do školy.
proč nechodit s bejvalým?
proč je všechno bejvalý tak blízko vás?
něco na tom bude /./

minulost tu bude vždycky s tebou, ale nesmíš jí dovolit dostihnout tě.

hhhhh už nejsem zmatená ani trochu))
haters gonna hate, bitches gonna..
..ehm. :D

baví mě, jak se tady ztrapňuju :D

grrr zrovna ted mi nejde we♥it abych sem dala obrázky!
fjůůů.

takže zobrazovači(neptejse), doufám že jsi šťastný za tento článek :DD

goodbye my lover,
goodbye my friend,
you are not the one,
this is the end.
(som vymyslel)

Žádné komentáře:

Okomentovat