čtvrtek 27. prosince 2012

sex, drugs, push the star

že by první článek kde nebude ani slovo o něm? porušeno. ale pokusím se aby nepadlo žádný další. už k tomu nemám co říct. doufám.

wow, konec světa, vánoce a brzo i rok 2012 za náma O__o
it's time to start the new chapter.
2012 - nejdivnější, nejlepší rok mýho života. zatím.
VŠECHNO SE ZMĚNILO.
EVERYTHING CHANGED.

vypadá to jak nic, ale vlastně je všechno jiný. já se taky zdám pořád stejná, ale je to jiný, jsem jiná. a je mi jedno tak trapně to zní.

THIS TIME LAST YEAR EVERYTHING WAS SO DIFFERENT.

posunula jsem se dál, objevila a zažila věci o kterých se mi ani nesnilo a konečně snad začala žít.

šla jsem na jeden do školy a už jsem se nehorázně nasrala a zároveň se mi strašně ulevilo, byla jsem znechucená a překvapená. to všechno za jeden den tam. nesnáším školu.
ani za boha se tam nechci vrátit -.-"

___________________________________
nic, končím tenhle článek.
zítra se jde pro novej mobílek (hodně slabý slovo na to jak je obří♥) a za holkama co jsem 100 let neviděla :D :'3 ♥ 
popřejte mi štěstí, budu ho potřebovat. doufám že to všechno dobře dopadnee ^^


Žádné komentáře:

Okomentovat