pondělí 4. března 2013

TOO LATE.

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/rihanna/stay-feat-mikky-ekko-411409 panebožeee. ^^
okej, skoro brečím. su fakt... ale o tom až za chvílu

takže poprvý v roce 2013 na trapným blogu ^•^ juhuhu
chtěla jsem si založit blog novej, stylovej a tak všechno, ale zatím nemám název, takžee.. ale mám na to ještě min. týden. stejně to nevymyslím ale to je jedno :D

nejradši bych hulila až do posrání. jenže nemůžu. doma jakási už dvoutýdenní chřipka, kašel, rýma, únava... ke všemu doktorka skoro každej den. takže fakt paradise

momentálně se snažím překřičet svoje myšlenky, srdce mozek a duši (pokud to není všechno to samý) hlasitýma písnička, pod kterýma se pomalu hroutím... pak se zase seberu... a pak nálada zase klesá jak si to zase uvědomuju...
jsem na sebe strašně naštvaná. můžu si za to sama.. fakt mařka. no regrets, to se řekne lehce, ale jaká je pak realita... nobody loves me the way i wanna be loved. okej tak možná pár lidí. ale ten od koho to chci ne.
prostě si NEMŮŽU POMOCT. a přijdu si fakt trapná v tomto už. ale zase asi nejlepší co se týče ostatních... ježiš to je jedno, fuck it. budu se dívat na pretty woman, předtím jsem čuměla na 2 díly Horákových, co dřív dávali na jedničce, uplně jsem to žrala ^^ je tam normální rodina, vztahy, kamarádi... so simple.

tak aspoň že jsem se přenesla přes pár věcí - dost důležitých "věcí".... jenže místo toho mi přijde že je to teď ještě horší. prostě znova, jenom pár jinejch okolností. su fakt hrozná a jsem jako on. nemůžu si pomoct, ztrácí to na hodnotě... ano, uplně víte o čem mluvím ^^
za chvílu budu jak někdo o kom si myslím že je docela v piči, not bad!))) budu taky no.) vybrala jsem si to. nedobrovolně
není to jak to vypadá ;) jako vůbec nic . nikdy. never ever forever.

FUCK!!!

oh love...
Far away
Far away
Waste away tonight
I'm wearing my heart on a noose

jsem fakt naštvaná. na sebe, na něj! na ni a na to. prostě na všechno. na celej svět. prostě kvůli nám, pokud to vůbec existuje. 
čas na depku. jak já to nenávidím.
někoho jsem chtěla tak dlouho a tak moc že jsem zapomněla jak něco tak bolí...
chceš bejt zamilovaná, ale když to přijde, není nic horšího....
his more than a men and this is more than love (to určitě NE)
the reason why sky is blue...
i dont wanna do this anymore
i wanna be the reason WHY...

2013 je zatím silně na hovno. a to je už prosím březen pokud vim.

doma nemocná a bezmocná..
fajn, jdu napsat jednomu člověku. o moc horší už to být nemůže.

asi to přeháním.

aaa seká se mi fb, to je na hovno.!
AAAAADSAHJSDNFHD!!!

vidíte?! Celej svět je nasranej a stávkuje.

_____
fajn trochu uklidnění než to zase přijde.. odreagovala jsem se debilníma kecama co mě vždycky rozesmějou :D)))) rovnež teď po dloouhé době útočím na moje superukrytý a tajný zásoby čokolády, takže s tím co jsem ted zhubla je konec ^^

so sad. nemocná a smutná. fakt na hovno.

ALE! v létě jedu se svou nejnejnej kamarádkou, miláčkem co mě drží a prostě mildou na dovčuuu ^^ už je to objednaný, takže se ještě předtím nějak nezřídit a jede se, kdyžtak až tam :D ^^ aaaa can't believe it ^^ tisíc těhle smajlíků ^^ ♥ ♥ ♥
je prostě true že ji miluju a že mi chybí, no matter what... ^ ♥

jedno malý čoko snězený. a cítím se fakt líp. a pouštím si ted furt dokola písničku co jsem dala do supertajnýho videjíčka pro Ch. ♥ 
připomínám si že nejsem ještě forever alone. aspoň v jednom směru ne.

prostě někoho potřebuju... střídá se to dobrý a to špatný... hádejte co z toho trvá dýl... ale stojí to za to... myslím... 
chjo.


je mi to fakt jedno. byla jsem ve fázi překvapení,ponížení, uvědomění, záchvatu štěstí, neuvěřitelný deprese, smutku, histerickýho smíchu, teď je mi to jedno. asi tak na 10 sekund, pak zase něco přijde. bože jak já ho nenávidím. ale to říkám vždycky takže radši shut up mozku, nevíš co meleš už -.-

dobrý hovna tady valím. :DD baví mě to a je mi jedno kdo si to přečte. protože jsem prostě, smutná, stastná, nasraná, nestastná, nemocná a jebe mi. už moc.
končím s tímhle dementním světem. jdu si pustit nějakou moooc písničku ^^ mooooc nahlas.

... round we go...
... tell me now you know...
not really sure how to feel about it.
something in the way you move...
i want you to staaaay

když si prostě nejseš sure a nevíš.
a připadáš si jak čubka.

ty vole já su fakt uplně v prdeli, ani nikoho nemiluju a už tohle :DDD vole. dávám si facku a uklidni se, proboha. ZATÍM to nic není...

nechci už never ever to jak předtím. stačilo. tak proč je to tak stejný?!!
ty vole fakt tomu nemůžu uvěřit.
su fakt mařena.
nebo ne? ^^

Tumblr_mj5bac6cch1rlxpyxo1_500_large
menší problémeček
ale ne zas tak moc.. ZATÍM

Tumblr_mipre4ymmb1r3ruwoo1_500_large
jsem žena a nevím co chci :)

loučím se.

Žádné komentáře:

Okomentovat