neděle 9. prosince 2012

the new begginning

v naději že se vypíšu jdu sem psát
příliš bdělá abych šla teď spát

...
můj život by mohl skončit.


..
je konec. nemůžu tomu uvěřit.
nebrečím.. ale tohle je nejdivnější pocit na světě
je mi 14, proboha
--________________________--

ten předminulej článek se potvrdil.
nebylo to to, co jsem chtěla
nikoho nechci!
jenom svoji nejlepší kamarádku. vezmu si ji a nazdar.
až budeme obě zklamaný láskou budem lesby a vezmem se.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDdd
ne dělám si prdel:DDD
do toho mám ještě hodně daleko...
nejsem vůbec vtipná, vůbec vůbeccc

TOO MUCH THINGS IN MY MIND

já jsem ho fakt milovala. ale někdy jindy. tohle bylo doznívání.
jako když si myslíte že vám chcípl pes, ale on má ještě jakýsi posmrtný křeče, občas se zdá jakoby obživl.. ale už nikdy nebude živej, až nakonec umře. <<< to jsou moje city. to je děsný přirovnání :DDD ale nesnáším čokly -_-
prostě to bylo všechno jak bylo, musím se přes to přenést začít znovu

v takovýhle chvílích se ukáže, kdo je váš pravý přítel. mám dvě
málem jsem se rozbrečela do telefonu, to se mi tak stávááá

mě mrdne

it's a version of perversion

rozchody neprospívají nikomu
mě to zabilo.. jedna věc tady .. jenom ona ví.. prostě mě to dorazilo, pořád to mám před očima a bude se mi o tom i zdát. ani ve snech před ním neuniknu
ani v životě.. ať táhne na jinou školu
aspoň jsme se rozešli navzájem.
JE TO DEBIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a to nemyslím tak jak to říkám třeba o spolužákovi... chová se jak piča (on, ne spolužák.. i když ten občas taky, ale to je vedlejší)

a nejdu do školy ne proto že bych doma brečela, ale protože jsem ještě furt nemocná..
bože, ty jeho kecy, brrrrrrrrrrrrrrr

s miláčkem jdu na nějakou party, ahahh)))) jdem mildo ♥
už jako fakt. potřebuju to zapít a všechno. nutně
když úlety tak úlety


ejjjj docela se mi ulevilo))). nebudu to po sobě číst, jdu spát, čahoj. ale pořád se cítím strašně divně. ale brečet kvůli němu nebudu. nechce mě, já jeho taky ne. problém?

weird|awkward na miliontou

bože tohle je tak trapný, naivní a pubertální
asi taková jsem

Žádné komentáře:

Okomentovat