úterý 5. března 2013

in love.?

tohle musím vidět ^^
Tumblr_lncwvjgn0k1qdpmnuo1_500_large

su tady zase ... ano jsem tady jenom když v tom lítám :DD a potřebuju se někde ztrapnit a vypsat ze štěstí nebo hluboké deprese. takže jdeme na to


AAAAAAAAAAAA!
víc asi nepovím :DD ♥
sto tisíc srdíček ♥ ♥ ♥
a je to v piči :DDD ♥

nejvíc super nálada za X dní! 
strašně mi chybí pár lidí... ♥

shit.jestli budu nemocná ještě další tejden, to už nevim ani kolikátej, tak vyseru do zdi díru! seriously.
nechci antibiotika, nějaký hnusy, kapesníky, spreje, mastičky...
je to mega na hovno. umírám forever alone s rýmou takovou že mi to teče snad i z vok (musím být trochu nechutná)) a navíc mám furt na něco chut, obvzlast k večeru. ne že bych ji neměla i normálně, ale skoro sama doma zásobená dobrůtkama... nemůže dopadnou dobře. i tak jsem ale zhubla, ale počítám že je to pryč, dneska lívanečky, nutella, marmeláda, šlehačka, skořice, večer chipsy a bůhvíco... haha.
ale snažím se v té posteli hýbat ^^ :D na léto chci mít nohy břicho a ruce a všechno nejlepší!! nebudu chodit jak NĚKDO v tílku když mám 1000kg na jednom cm mý pomerančový kůže 3:DDDDDD
ne tak to zatím thankgod nemám, ale ne že bych se neblížila))
jinak mě baví můj mobil :D čekám na zprávičky (kontrola jestli nejsem forever alone), hraju dementní hry (jsou dost funny a cute a prostě mě to baví:D) a taaak. a taky se snažím zaznamenávat do kalorických tabulek, vyznat se v poznámkách...
už melu kecy.

time to say goodbye.

P.S. vidíte? tady to máme. včera jsem myslela že umřu na depresi a ted to vypadá že na štěstí. než usnu tak se to zase změní na tu depresi, ale to je jedno... :D ^^

miluju všechny, miluju svět (možná)!
kiss your ass. byeee.

pss. I love you, Ch. ♥
můj nejlepší osle :DD♥ vím že se ti to nebude líbit :D♥ zítra ti píšu už na tu zeeď konečně ^^ ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat