pondělí 11. března 2013

alive

tohle je fakt trapný, měla bych si zrušit všechny starý blogy a všechno. bože.

ok, včera jsem to asi trochu přehnala.
co jsem si to ZASE myslela. jsem hrozná, on je hroznej.

oukeej, přiznávám. mám v hlavě i srdci totální bordel.
jsem žena a nevím co chci.


s tím včerejším štěstím to samozřejmě taky není pravda, teď mám zase náladu někde pod bodem mrazu. ale tohle psaní mi ji zlepšuje)))

nemůžu být šťastná, dokud nebude někdo šťastný se mnou... víte jak to myslím.

achjoo, zítra zase škola po dlouhé době. už se mi tam nějak nechce... ale to bude za pět minut zase jinak, takžee :D 

seru na to, prostě nebudu zamilovaná, nebudu nikoho mít, nebude to bolet. ale budu dělat zamilovaný věci. ale jak se nezamilovat do těch s kterýma ty věci děláte? O__o
je to moc komplikovaný, lidi jsou.

fakt už nevím co si o sobě mám myslet. moc přemýšlím.

was it all to much, or just not enough? ...

končím, nemá to smysl. uvidíme zítra.

598665_605509542795841_2053661304_n_large
tak to určitě NE. ani jeden, ani žádnej jinej.

________
much better right now.
uklízím si, posluchám nejlepší písničky, kašlu, smrkám a kašlu na to všechno.))
až zítra. budu kašlat a roznášet to, ale už tam fakt musím.
yeaaaaah! <3

mějte se a puste si nějakej dobrej rap.

Žádné komentáře:

Okomentovat