pondělí 15. října 2012

because I am that selfish

nenapadáměpozdrav.

>> zabitej den zás.

hah, nějak moc lidí to tu čte :D nejvíc zobrazení ze všech mých blogů na blogspotu. not bad.
ale stejně je mi to jedno :D

ježíškunakřížku, další člověk co má ask.fm! co to je za módu tohleto?!
já se k tomu nechystám... ale byla bych zvědavá na ty otázky :D ^

dám sem prostě jen pár obrázků z víhártit, páč ty jsou výstižnější než cokoli.
+ přidám něco vlastního

Tumblr_mby9yogf671r2z50go1_400_large
<333



Tumblr_libjc0vmb21qg2xooo1_400_large
zabolí.
♥ ♥ ♥

Tumblr_mbpap4pg2g1qz4d4bo1_500_large
mee

391596_371263846282153_149743560_n_large
bože. láska jen tak nezmizí.
ten kdo někdy miloval, tak ví.

a taky ví, že mezi láskou a nenávistí je hodně tenká čára
dva intenzivní city, neustále proti sobě bojující vášnivé emoce.

mluvím jak kdybych uměla psát nebo co :DD ale je to pravda.

Tumblr_mbw58ulmp91qidm1b_large
hahahahhh

je mi fakt u piče kdo si co myslí o tomhle blogu, co píšu, jak to píšu etc.
je to moje. vždycky jsem takovejhle blog chtěla, kde si můžu napsat sebevětší blbost a nikomu to nebude vadit. a je mi fajn, žiju s jedním/dvěma lidmama, co jistým způsobem miluju a kteří i jistým způsobem mě. občas z toho jednoho chytnu depresi, protože moc vzpomínám a nechávám se ovlivnovat minulostí. ale jinak to asi nejde. nemůže prostě jen všechno a všechny vyFUCKovat a kašlat na to co bylo. protože na tom záleží! celá budoucnost závisí na minulosti. proto je zbytečný snažit se zapomenout, i když třeba chceš, ale nikdy se ti to nemůže povést.
a že jsem trapná co tu píšu a jak se tomu budu za týden smát?
nevadí. teď je to pravda. pro mě. a teď tomu věřím. žiju tím co je teď. za chvíli budu zase věřit něčemu jinýmu, ale pokaždý to v tu danou chvíli bude pravda. a vím že si moc myslím a jsem naivní. ale nikdo z vás mě nezná, takže SHUT UP. a ty dva lidi, co pořád nosím někde, asi v srdci, jakože se tomu tak asi říká a pořád na ně myslím... nevim co s něma, ale prostě jsou to oni a nikdy na ně nezapomenu, obvzlášť na jednoho. oni ví a nikdo jiný se nedozví.
'))))))))))))))))))))) 
♥ ♥ ♥

PŘÁTELSTVÍ NEEXISTUJE.
VŽDYCKY JE TO NĚCO VÍC, NEBO NĚCO MÍŇ.
som vymyslel :D

svatá pravda. pravý přítel, jediný, je ten nejlepší. ale to není přítel, to je druhá půlka duše, pokud před ním není ještě někdo koho milujete tím způsobem, že ho milujete.
někoho takovýho mám ^^

> kurva nemůžu psát kilometrovej článek! :D jeden boreček co furt píše to ruší :D
beztak je to nadrženej úchyl :D ale hezkej, to se musí nechat.
a je mooc daleko .. ale je dobrej! frajírek, nadrženej, ale dobrej! :D :3
né, stejně furt myslím na toho jednoho, i když se to čím dál tím víc vytrácí, ale jak říkám, když jste někoho milovali, jen tak to nezmizí . ♥

velká gratulace kdo to dočet až sem ! :D 


ádios.

Žádné komentáře:

Okomentovat