neděle 10. března 2013

passion.

já tu mařenu tak N E N Á V I D Í M !
pozitivní zprávy na začátek))

pořád jsem se nekoukla na ten film, no time, celej den tak nějak flákám, nebo já nevím O.o utíká to hrozně rychle...
nevím jestli je to dobře nebo ne, stejně s tím nic nenadělám.
jediný co jde pomale jsou hodiny přírodních věd -_- vlastně všechny hodiny.

decisions, decisions


obarvím se na fialovo, už brzo.
a je mi jedno jak to bude vypadat, jak to chytne a co si o tom myslíš.
taková tmavě fialová :3
doufám!

už mě to nebaví. chci být zdravá a dělat všechny ty věci co chci dělat.
dělám rozhodnutí. rozhoduju se správně pro tu horší možnost ^^
a je mi fajn, who cares.
prostě seru na ostatní, mám hluboko v .

:D proč mám vždycky pocit že v podobné situaci jako tahle tento rok právě začíná...? asi vím proč, ale odmítám si to přiznat -.- ♥
aaaa. těším se na prázdniny, všechny který budou. velikonoční a letní ^^
tento rok bude nejlepší. it has to be.
time to risk. nehodlám se unudit nudou (:D), je to jenom jednou.
hoodně riskuju, ale taky chci hoodně získat. a tak nějak si věřím. nelíbí se mi že za to můžou asi jenom dva lidi (nejvíc), ale co. chci aby se to už všechno stalo ^^ může to dopadnout nejlíp na světě, ale taky nejhůř. tady asi sranda končí. nebo začíná?

bojím se a možná i stydím -___- ale nejvíc těším ^^
na všechno. fakt uplně na všechno se všema lidma.
prostě to bude krutý :D ať už tak nebo tak.

nejlepší je, když vám je 18.
můžete legálně dělat věci, co děláte už od 12ti.
:D :D :D
jenom takovej vtípek, néni pravda .

dokud ti není 15... dokud ti není 18... dokud žiješ pod mojí střechou... dokud jsem tvoje matka...
:DDDDDDDDDDDDDDDDdDDD.

ehm. prostě se na všechno těšíím ^.^

- ej ten super pocit když omylem přepneš na fb, dáš zpět a máš tady celej článek! :D -

budu se snažit být milá a hodná. když to nepůjde po dobrým, tak to půjde po zlým.

fakt si docela připadám :DDDDDDdd a možná bych řekla že jsem i šťastná, ale to je jen chvilkovej pocit a sure si nejsem. když za to prostě může jeden člověk a nikdo jinej... dál už to raději rozebírat nebudu...

připadám si víc jako já. tohle co mě tak nějak naplní, uspokojí, udělá na chvíli šťastnou... takhle by se mi to líbilo. ^^
nemám nad hlavou svatozář jak někdo (víc lidí -.-"). jasně, až bude v peklu zima tak se asi vrátím mezi andělíčky, i když nahoru se jde hůř, že. pokud tam o mě ještě budou stát... nějak si to zařídím, i always do.

nesnáším kopírování! kdo to kdy vymyslel -.-
dělaj to jenom lidi znudění sami nad sebou, mařky neschopný být samy sebou.
nebo se za sebe stydí.
fakt nevím, jebat na ně. :D

ZTRÁCÍŠ... když máš ten pocit, že někdo důležitej odchází. pryč z tvýho života, pryč z okruhu těch který zajímáš...

měla bych jít spát, něž napíšu nějakou moc konkrétní věc.

ale ať už se mnou vyjebává kdokoli, děkuju. dělá mě to silnější.
a ať už mě nemá rád kdokoli, taky vlastně děkuju. dělá mě to známější ^^
(y)
jinak jdětě do piče, děkuju.) taky.

čuuus.



Žádné komentáře:

Okomentovat