čtvrtek 14. března 2013

hakuna matata

mám nejvíc nejnejnej kamarádky pod sluncem!! miluju ♥
strašně mi chybí.. moooc lidí. nejvíc nej Ch. ♥ ale už zítraaa! ♥ '))

ZÍTRA.
bože já se tak těším!!! na všechno! 
doufám že už nebudu tolik kašlat a nebudu chytat záchvaty jak dement.. -.-"

nejlepší věci se dějou a vznikají beztak v noci... :D ♥

prej že se uhulím k smrti :DDDDDDDDDDDDDDDDdd
ale jo, až to se mou dost vyjebe tak možná jo.

♥♥♥
Tumblr_mj94pskotp1rmfbsao1_500_large
 ^^ 
aaaaa sere mě že nemůžu nic říct. ale jednomu jsem řekla... SKORO všechno... nevím jestli jsem to nepřehnala, ale asi mu věřím. prostě na rovinu.

budu si hrát dokud mám navrch ^^
(kombinace z nej konzultací :D)

fakt to není možný jak se těším, jak se bojím a jak mám z toho všeho divnej pocit v břiše...

tyvole už je půl desáté, dneska už potřetí do sprchy (na uklidnění..), nachystat se na zítra, chytnout záchvat histerie a kašle a ještě něco sníst.

nazdárek ^^
vyhrála jsem. smůla je, že se pořád hraje. :D

fucking awesome feeling. da best ! jak řekla Ch. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat