pondělí 22. října 2012

i'm not second fucking chance

dloooooouhej článek.


mám chuť psát, mám chuť žít, takže to budu dělat a užívat si toho dokud to tu je.
přijde mi jako bych konečně zažívala to, na co jsem skoro 14 let čekala! ty roky na 'střední'
nejlepší kámoška, bitchazz, zakázané ovoce..
teď to teprve začíná! a je to perfektní

JSEM ŠŤASTNÁ.
ano, doopravdy a snad už na delší dobu ^^
protože má kolem sebe ty nejlepší lidi na světě ')))))) ♥
yeahhh!

♫♪ lhát, musím ti lhát příteli můj
 já svůj osud znám, mě nelituj 
když pravda je horší než lež
 pak už jen snům věřit chceš
zbyl mi jen sen
 aspoň ve snu zažít ten pocit
 že nejsem osamělá, v tobě se ztrácím celá ♪♫

ztrácím se v něm, v sobě.
proč bych nejradši nic neříkala když jsme spolu? jenom bych se dívala do těch očí a nechala se objímat.  a víc bych ke štěstí nepotřebovala.

DEEP INSIDE
...

dospělo do takové fáze, že to snad ani nejde.
ale je to boží, nejlepší, tak jak to celou dobu mělo být! ^^
myslím s ní. s ním... těžko říct, jestli je souzeno aby to bylo tak, jak to vždycky bylo a je.
třeba se to jednoho krásného dne změní a všichni na kterých mi záleží budou šťastní.
jo, jsem snílek (hezčí výraz pro naivní krávu)

♥♥♥
našla jsem pravou kamarádku, tu nejlepší.
a i kluka. ale věcí se mají tak jak se mají, jenom my tři víme.

a všichni ti, co se na sebe jen vzájemně přetvařujem a prostě všichni ti co jim to přeju se můžou jít odjebat! páo, this is my. my best friend, my whatthefuckyouare, my life. get out of this galaxy, bitch!

EMOTIONS
↑↓↑

Tumblr_mc3skllbdh1ref60oo1_500_large
jednou jo.

Tumblr_maz5uhpw3k1rtfw24o1_400_large
!♥!

Tumblr_mc75y4acns1ro9ho0o1_500_large
Damon <33

probably jedinej člověk kterej chápe celej tenhle článek je ONA
ale nevadí, jedině ona na to má totiž nárok. love you! ♥ '))

12737_281344588650129_1158601613_n_large
is that the question?

Atohy_large
♥ !!!NEJVÍC TRUE OBRÁZEK na světě!!! ♥
it's magic and it's working.

Tumblr_m55b8ti6z61qdj0tto1_400_large
možná že už ho nemiluju, ale stejně jako dřív bych byla ochotna poznat všech těch 7 miliard lidí, abych našla někoho jako on. ♥ ..nebo ji! ♥

Tumblr_mc9gxuvtu91rd64gxo1_500_large
nemůžu bez ní být. ♥

a je mi jedno, že tohle je usrdíčkovanej článek o třech lidech a dvou citech.

I'M SO FUCKING HAPPY, PARADISE ^^
!!!!!
^.^

Žádné komentáře:

Okomentovat