středa 10. října 2012

get out of this galaxy, bitch!

čau krásnoočko!
;DDDDDD

599394_512997525392962_98768005_n_large
TVD all day, all night <333


↓↓↓ pokráčko mega dlouhýho článku ↓↓↓


za některý lidi by se člověk fakt styděl!
že s něma musí někam chodit, ale i dejchat stejnej vzduch, ba sdílet stejnou galaxii!!!!!!!
:DDD tak otravný a ponižující

dneska si to u mě totálně a uplně posraly jedny jebky. čubky, krávy, totální píče prostě. známe až mooc dobře, ale tohle teda ne! se dosrala? nemá dost? bože, závidí. to je smutný :DD ale líto mi to fakt není :D ,))))))

sice mám depresivní články někdy, ale to neznamená že se mám celkově blbě)) to trvá pár hodin a dycinky to akorát needuju někam napsat, takže smoolička. náhodou se mám dobře, akorát mě prostě někdy přepadne smutek.. ///// -_-

nenáviděla jsem ji tak moc. jak nikoho. nemám problém začít znovu.
milovala jsem ho tak moc. jak nikoho. měla jsem problém přestat, pak začít znovu.
(o dvou lidech, který se sice znají, ale společný toho mají asi jako prdel namazaná oreem a jeho oči♥)
(( to nebyl pokus o vtip! ))
PRO DEBILY: její xicht je hnusnej jak prdel;)))
i když něčí prdel je samozřejmě hezká .. ;DD ♥
> PRO MĚ: jeho očiii.. spíš pohledy ♥ awwww ♥ 
prostě

jako není to uplně pravdička, s tím love, ale neřešínkuje se ,))
or is it?

vzkazíček: tenhle dojebanej článek nemusíš číst))
pro Christénku: ty musíš :D ♥ ))

201700220071838479_219ecf1cd84f_large
už sa stalo.

héj blbne mi zarovnání, takže se může stát, že půlka článku bude vlevo a druhá uprostřed, nebo celý nějaký divný. a hnusný jak hebká tvářička (nevíš co myslím, haa?)

seriously, jsem takhle hnusná jenom proto, že tohle čte na dvě stě miliónů procent někdo.. na koho prostě zlá budu . 


neskutečnej těšing na pátek pátečekkk s ní! ♥
it will be legen... wait.. GALAKTICKÝ!! ♥ :D ♥

omg, dneska to fakt mooc lidí dostalo svým chováním.
my turn next time?

419542_148434011966738_793265097_n_large
stupidovský.

and remember,
WHAT DOESN'T KILL YOU FUCK YOU UP MENTALLY!

to by asi tak stačilo.
čau zlato :********
(you know, Ch. ♥)

so byebye, honeys )*

péesko:
KEEP CALM
AND
LISTEN to
LANA DEL REY ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat