úterý 18. září 2012

why not?

asi z toho vyleze depresivní článek.

ZOO se třídou na hovno, ale byla sranda :D 
(to zní blbě. :D co už.)

tak mám prostě takovou tu náladičku když potkáte bývalýho a kámoška vás za něco trestá. stále nevím za co... každopádně na mě sere. už se fakt těším zítra ve škole, jak spolu nebudem mluvit! ahahh, ty si vlastně tohle čteš, tak to sorráček. ne... moment. žádnej sorráček. je mi to jedno (že si to čteš) ,))))

na zmátnutí:
miluju OM., sere mě MMN, nevim co dělat s F. a P. a N. a srát na C. ( i když to nejde že.)
totálně mě mrzí Č. a lituju debilů jako je K.
>> jaká škoda že nemůžu použít celý jména/zkratky/přezdívky/nadávky

nervy uplně totálně v prdeli... ještě že existujou jisté uklidňovací metody... -.-

ještěže mám Orlosupku, která ví všechno... tak ne, nebudu liar, ale všechno co může, co se dá a tak ..
jojo, ty moje tajemství co mě serou. hahah. tak to neví nikdo.

nejkokotštější článek všech dob. asi tak jako já ))

páo a
ČSDP ;DD
(jo vim že nevíš co to znamená proto to sem dávám vole :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat