neděle 16. září 2012

live life, have fun! ★

brý ránko ^ :D

tak se mi o něm zdálo, taky dobrý. už zase. moje sny jsou tak kurevsky reálný! >:D
jeden z nejhorších snů. O.o

ale víte co? stejnak mám náladičku ^^
préčo? randíčka přece! :D
(musim si to tu uspořádat, mám v tom strašněj bordel)

1. v pondělí s kámoščinou kámoškou do města, pokec a vůbec poznat se, doteď jen přes FB .. :D (♀)
2. na nějakou párty s F., furt zve :3 (♂ ♀♀ a další miliarda lidí)
3. s Paulím někam ^^ (♂ ♀) - to bude hodně úchylózní :D (napřed kino?)
4. s Alenkou která se prej hodně změnila, chcu vidět :DD (♀)
5. Bára >> psychologický sezení :D (♀)
6. tajná činnost (:D) s jedním takovým divňousem a Orlosupkem/Kájou nebo ještě někým jiným, takže určitě a minimálně ♀)
7. teoretickej srázek někde ve městě s F. a Paulím (ale ten chce jít jen se mnou, haha :D) a s Kájou ♥ (♀)
8. přespávačka u Adélky/ Adéla tady! :D ^ (♀)
9. Terezka >> nejvíc z ní nemůžu, totálně a nejvíc z ní chčiju :'D přespávačka u ní! :)) (♀)
10. zrušila jsem to s bejvalým (nestojí za řeč) a s jedním úchylem, takže nic))
11. na někoho jsem určitě zapomněla, pak dám editek) :D
> díky těm značkám poznáte v jakým složení tam jdem, sama potřebuju mít jasno :DD

Tumblr_m98d0jjak51rn3qyto1_500_large
...
a do toho ještě schoolička a další sračky.
>>> fjůů!
 héj ale moc mi vyhovuje chodit s lidma co sotva znám... vůbec při tom na něj nemyslím a chvílu potom taky ne .. nejbožejší pocit ^^ a uplně nejlepší s našema borečkama co máme s Koralínkou napůl ! :D ♥
tákže se du odreagovat a pokud možno zamilovat do někoho jinýho. je mi jasný že se to nestane, ale za ty chvilky mi to stojí. ale rozhodně tam nejdu jenom proto ! rozšiřuju okruh přátel a milenců, přičemž upevňuju stará dobrá přátelství. :D jsem geniální :D a kecám :D

199303_359106084173551_1048923637_n_large
zpráva, která mi změnila život.

taky jsem včera zjistila hrozně moc megáckých věcí který přirozeně nemůžu někomu říct :D ://
ale řeknu, ale jenom těm mým třem ňuňákům
stejně to největší tajemství nikdy nespatří světlo .. i když včera málem jo.. vole málem jsem zemřela :D

grrr, učit děják! fuck this SHIT.

PS. učte see ať mám od koho opisovat :DD :P


4 komentáře:

  1. takže jdu ti na oplátku okomentovat dlouhým komentářem tvůj dloooouhej článek :D ♥ ty sny ... já vím. je to hrůza. haha, ten tvůj seznámek je boží, ale hodně věcí z toho ještě uplně nevím, ale v pondělí už budu vědět :D must know ♥ tu tajnou činnost jsem nechápala ale už chápu :D ♥ no jo no jo, zas tak tajná není, ale dost na to aby o ní mohlo vědět jenom pár lidí :DDD haha, rozšiřuješ okruh přátel, spíš 'milenců' jak říkáš, ale nebudu to tu rozepisovat :D ♥
    o té zprávě nevím, ale budu, že jo? :D
    no nic, tak páo kámo :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj dlouhééj článek >> co už :D jo, je to hrůza. uvidíš, řeknu všechno)) ♥ chápeš no, nemusí vědět všichni :D ♥ néé radši ne :DD ale rozšiřuju :D ♥ o téhle ne... ale o jiné jo, mildo. ♥ :D

      Vymazat
    2. ok, ok :D som zvědavý :D ♥

      Vymazat
    3. musíš být :D BOOOOMB :D ♥

      Vymazat