pátek 14. září 2012

don't wanna hurt me? too late, babe.

dokonalá písnička ^^ ♥

táákže, aby bylo jasno, mám jeden z nejhorších dnů v životě.
tolik mi ubližuje. jenom tím že je. jenom tím, že se na něj musím dívat a dýchat stejnej vzduch. bolí to všechno. mám pocit jako by byl první a poslední, koho jsem a kdy budu milovat. jooo, miluju hooo ♥ jenom někdo ví, kdo to fakt je. a já si prostě nemůžu pomoct. nemůžu dýchat. mý srdce je jeho, ale je to pořád moje bolest. měli jsme všechno. jeden druhýho. víc jsem nechtěla. a dneska jsem se chovala jak píča a posrala to. jenom proto, že se nedokážu ovládat. ON je všechno a nic. 
nemůžeme být spolu ani kdyby jsme chtěli. není konec, ale kéž by byl. budu se muset ještě chvíli trápit, než to všechno skončí. 

tolik věcí, lidí kvůli němu! ani o tom neví! neví ani, že znám jeho tajemství. vím všechno, ale raději bych byla, kdybych nevěděla nic. znám ho snad líp než sebe? je dokonale nedokonalej. miluju jeho každou část každou svou částí. a mám pocit, že nikdy nepřestanu. ♥

PAIIIIIIIIIN

další moje tvorbička :D :3

JE TO ZLOČIN?!

go to hell, bitch. go fuck yourself. i really don't care.

Žádné komentáře:

Okomentovat