středa 19. září 2012

destroy what destroys you.

.... so let me destroy me.


> OMFG.

 . . . 
pochmurný myšlenky

by mě hrozně zajímalo, co by řekli na mým pohřbu, kdyby mě to už nebavilo, jakože UŽ NE.
takový myšlenky dnes a denně -.-

ale jestli se někdy k tomu dostaneme, řekněte tohle:

Tumblr_mam43whjiw1r33x2to1_500_large
je to krásný ^^
a hlavně, je to pravda.


nechte promluvit všechny co jsem milovala.
co mě milovali, pokud se někdo najde.
ale já díky mnoha tajemstvím vím, že najde.
někoho, koho jsem nenáviděla.
ale nikdo takový není. možná někdo nenáviděl mě. ať mi řekne proč.

ale tohle všechno se člověk dozví až po smrti. jedině tak zjistíte, kdo by doopravdy plakal, jestli by to někomu bylo líto. smutné a ještě smutnější.

pohřeb a samotná smrt je tak zajímavá věc.
ale život je možná zajímavější.
>>bitch please, som umělecký. další citát.

bože, založím si blog fakt už jenom pro sebe. kdo si tohle čte, musí si myslet že jsem trapná, ubohá nebo tak. fuck.

Tumblr_malqw0y2ss1r9ohwoo1_500_large
i've feeling nobody deserves

jak mě sere ta stránka na fb
"Miluju Tě. Víš to?♥"
nasráttt!!!! nic, jdu to lajknout :D

divný chaty a zprávy na fb, o tom žádná -.-

jo, melu sračky a nijak mě to neobtěžuje.

534283_448762391835040_1297602647_n_large

I JUST CAN'T DO THIS ANYMORE!
FAKE SMILE, LIES.
EMPTY WORDS.
QUESTINOS.
LOOKS.
HE.
ME.
SHE.

> anoano, vítejte u nekonečnýho článku :P

jsou osoby 100× hezčí, 100× víc sexy, 100× lepší a co chcou i mě, ale né, já musím milovat debila s pošahaným egem. lituju toho, že jsem to vůbec řekla, protože nevím, jestli to je vůbec pravda. ne že bych ho neznala, ale... nechci o něm říkat nic hnusnýho, páč to ani není pravda, ale nic jinýho neříkám. takže jsem hnusná já.
volé fakt melu hovna. ale pravdivý hovna

lituju tohohle napsanýho článku - kterej ještě bude pokračovat - už teď. a ještě budu -.-

všechno je pošahaný trapný a divný. lidi, věci, pohledy, chvíle. vzpomínky

ten pocit, když už si nemůžete vzpomenout, jak se usmívá.
a když už se to povede, ještě to neznamená, že jsem šťastná.


LOVE SUCKS.
smutný vědět to v tomhle věku.
asi začínám žít, nebo co.
hahah, nebo končím.

"o život může člověk přijít různě.
smrt je jednou z možností."

jak může někdo přijít, přetrhat každičký vlákno ve vašem těle, ale zároveň je držet u sebe?!
božebože, kdyby tohle někdy četl. 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jenom jeden člověk na světě aspoň z půlky ví, jaká jsem.
a ty víš, koho myslím, galaktňáku. 'D ♥
like really.

THE BEGGINING OF END.
WELCOME IN 3rd WORLD WAR

Žádné komentáře:

Okomentovat